Објављено од стране: ИстиноЉубље | 16. фебруара 2021.

О разлици између природног доброг живота и хришћанског живота-Свети Теофан Полтавски… Вести са Православне страже и Житија светих за сутрашњи дан

Вести са Православне страже:  Уторак, 16. 02. 2021.г…

Свакодневно се одржавају и целодневни непрестани Православни протести испред назовивладе Србије…

И у доба глобалистичке репресије пројектом Корона вирусом…Свакога дана непрестано за Православну слободу Србије узастопно већ 1784. дан по реду… И данас одстојасмо испред назовивладе Србије све очекујући нову Православно исповедну 250. заредом Литију БеоградомШто ће рећи ВИШЕ ОД ЧЕТРИ ГОДИНЕ ПРАВОСЛАВНИХ СВЕДОЧЕЊА ПРОТИВ ВЕЛЕИЗДАЈЕ испред тзв. „Владе Србије“

Кад у овоземним правилима важи изрека „ко чека тај дочека“ колико је то остварљивије за оне који чекају са Православном вером помоћ од Бога Живога и Свемоћнога..

+++

„Онај ко не изабере да пострада за Истину Божију, биће кажњен много болније страдањем које није изабрао.“Свети Марко Отшелник
+++
Комплетна сутрашња Житија Светих (звучни запис):

Св. Исидор Пелусиот, и житија других Светих за 17./4. феб

ИстиноЉубље – свима Вама!

+++

Свети Теофан Полтавски:

О разлици између природног доброг живота и хришћанског живота

    Питате, која је разлика између природно доброг живота и хришћанског живота?     Разлика је велика. Хришћанин живи живот благодати, док је личност, која је добра само по природи без благодати. Видимо како је важан овај услов по чињеници да смо спасавани благодаћу Божијом, а не добрим делима. Добра дела која се врше ради Христа и у духу Његових заповести чине нас способним да примимо благодат Божију.Без благодати Божије, без обзира колико је добра нека особа, не може бити спасена     Капетан Корнелије је чинио мога добра дела, али му је било откривено да може бити спасен само када Дух Свети буде сишао на њега, преко Апостола Петра.     Овај концепт је просто развијен и дубоко у добро познатом разговору Светог Серафима са Мотовиловим: „Циљу хришћанског живота. У суштини, без благодати Божије, не могу постојати никаква истински добра дела. Исто може бити речено по питању суза. Док је особа несавршена, и сузе су му несавршене. Постоје различити типови суза. Некад потичу из осећајности, понекад из жалости, понекад из беса – ово нису Хришћанске сузе.     Истинске сузе долазе онда када човек тугује због својих грехова или из захвалности нашем Господу за доброту Његову према нама и за милости Његове. Да би човек живео живот пун благодати, мора избегавати разоноде и чувати мир срца.     Према томе, драгоценије је за човека, који жели живот благодати да живи повученијим начином живота, него да се утопи у свим врстама светских активности.

Извор: „Православни одговор“

ИстиноЉубље – свима Вама!

 

 


Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

Категорије

%d bloggers like this: