Објављено од стране: ИстиноЉубље | 9. априла 2017.

Пост и молитва Православни да би Срб опет био славни… Последња Велика седмица Светог Васкршњег поста – Пост страсне седмице

Вести са Православне страже: Недеља, 9. 4. 2017. г…

Пост и молитва Православни да би Срб опет био славни

    Пост и молитва помажу само у Истини Православној, тако да је чување Православне Вере због које Благодат Божију у Цркви и имамо прече и од поста и од молитве, тј. претходи свакој здравој молитви и посту. Тога ради и у ове дане од Светих заповеђеног покајања свакодневно одстојавамо на улици испред „Владе Србије“ сведочећи Истину Православну која је лукаво прогоњена из Србије са све националном историјом и темељима независности србске отаџбине.

    Вечерас су одржане и вечерње протестне шетње грађана испред Владе у класичном термину од 18:00 ч., а које су само јуче биле померене за 12:00 ч. Не знамо шта да вам кажемо детаљније, сем, да је вечерас било мање људи, око 10.000, испред којих иду добошари и навијачи. Ти људи очигледно нису дубље у вери, али јесу оправдано огорчени услед дела Вучићевих издаја. Притом не сагледавају целину проблема масонске окупације Србије тако да су подложни свакаквим злоупотребама од стране тајних организатора који их могу окретати како им се прохте. Пошто су протести слабили током недеље, мислили смо да ће, уколико су контролисани –  бити агресивнији у суботу због доласка подршке из других градова. То се није десило, већ супротно, ти вечерњи протестанти су се придружили дневном протесту војних и полицијских синдиката; ови су им својим говорима заголицали уши, а потом их одвели на Нови Београд да прошетају ван центра града, и потом их распустили. Тако да постоји само пар могућих варијанти циља ових дешавања. Једна је да тајни масонски белосветски окупатори Србије чекају масовнији протест за могућу ескалацију и крваво смењивање Вучића кога су они сами и поставили – чиме би изазвали страдање свег народа на крају кога би довели неког новог свог изабраника са стране супротстављене Вучићу и тиме и народ ојадили а и наставили своју даљу, за обичан народ несхватљиву, окупацију. Дакле, та прва варијанта је могућа  у случају ако ти закулисни сатанисти сматрају да Србима треба наметнути страдање и да је њихов Вучић истрошен за оно за шта су га планирали. Друга могућност је да су ови грађански протести које подржава србомрзац Сорос нешто слично монтираним претњама великоиздајнику србском Вучићу какве су стизале од усташа или Шиптара. Јер се тако наводи на преварну логику да – против кога је Сорос – тај мора да је добар… Дакле дилема је да ли су масонски антихристи из белог света решили да крваво смене Вучића, коме су помогли да се учврсти у апсолутној власти како би је он оружано бранио од антивучићеваца, а све како би народ страдао, или су планирали подржати власт великоиздајника Вучића тиме што ће у србском народу негативни Сорос бити против њега.

    Скоро време ће показати шта су злонамерни моћници планирали, али, што је најгоре, то се може и догодити због непокајаних греха наших и удаљења од Христа Бога и Светога Саве. Ако ли хоћете да се из свега овога демонског плана избавимо, браћо и сестре, епископи и духовници, изађите на улицу док још времена има да сведочимо Православну Истину, покајање и да разобличавамо преварне путеве пропасти које се са свих страна намећу народу нашем… Иначе ће црквени људи, тј. они који су знали Истину, а допустили оволико ширење лажи и превара, највише одговарати ако ли општенародно страдање отпочне. Ако не знате како би другачије: Православне Литије окупираним и душепогубно затрованим Београдом, сваке суботе од тзв. Владе Србије у 15:00 часова. Богом добродошли! 

+++

Последња Велика седмица Светог Васкршњег поста:

Резултат слика за распеће Господа

Пост Страсне седмице

    После свете Четрдесетнице која се завршава у петак шесте седмице Великог поста, од старине је пракса да се одмах надовезује пост Страсне седмице. „Васкрсеније Лазарево, Цветну недељу и свету седмицу спасоносних страдања, настављамо одмах од поста Четрдесетнице – каже Симеон, еп. солунски – зарад најсветијих Господњих страдања за нас претрпених, дарујући нам њима бестрасност.“ Мада дан Лазаревог васкрсенија и улазак Господа у Јерусалим не припадају Страсној седмици, ипак су и то дани плача и означавају врата кроз која идемо ка страдању Спаситеља. На дан васкрсенија Лазаревог, Господ се и сам узбудио, заплакао и заридао у себи и дошао на Гроб, а од тога дана управо Јудеји одлучише да Га убију. На око дан хода до Јерусалима, Господ је видео град и заплакао се над њим (Лк 13:34). По уласку Господа у Јерусалим, архијереји и књижевници гледаху да Га погубе (Лк 19:47). Пошто је пост свете Четрдесетнице установљен по примеру Господа који је четрдесет дана постио, пост Страсне седмице је установљен по Његовој заповести: „Доћи ће дани када ће се узети од њих Женик и постиће у те дане“ (Лк 5:35). У Апостолским установама о посту Страсне седмице, каже се: „Господ нам је заповедио да постимо тих шест дана због нечастивости и злобе Јудеја, позивајући нас да тугујемо и плачемо за огреховљенима. Он је и сам плакао за њима, јер нису познали време у коме их је посетио. Средом и петком је Господ утврдио да постимо због успомене на Његово хватање и страдање. Практиковање поста у седми дан после кукурикања петла није због тога што у суботу, која је у ствари одмор после стварања света, треба постити, већ што у ту једну суботу треба постити из простог разлога јер је и сам Творац тада био у гробу. И Јудејци су на сами празник ухватили Господа и тако се испунило написано: „Положише знамења своја посред празника свога, и не познадоше“ (Пс 73:4). Значи, треба да плачемо и због њих што нису поверовали у дошавшег Господа већ су одбацили Његово учење поставши тако недостојни спасења. Све су то разлози што постимо у данима Страсне седмице, хранећи се једино хлебом, сољу, воћем и водом; уздржавајте се у те дане од вина и меса: то су дани плача, а не весеља. Петак и суботу проведите у пуном посту, а ако је могуће покушајте да ништа не окусите до оглашења петлова. Ако неко не може да проведе два дана у посту, без хране, онда нека овај пост примени, у крајњој мери, само на суботу. Јер, Господ каже: када се узме Женик од њих, тада ће постити. У ове, пак, дане Господ је био узет и на крсту разапет и постављен међу безаконике. Свети Дионисије, архиеп. александријски (око 260. г.), пише: “ До времена васкрсења Господа нашег, постом треба умирити душу; то сви једнодушно прихватају. Уосталом и свих шест дана Страсне седмице не проводе сви једнообразно: једни све ове дане проводе без хране, други, пак – два дана, неки – три дана, неки – четири, а неки ниједан“. „Шест дана Пасхе (Страсну седмицу) – каже св. Епифаније Кипарски – сав народ проводи у сухоједењу хранећи се само хлебом, сољу и водом, и то – увече; – ревноснији држе пост по два, по три, и по четири дана, а неки и целу седмицу, све до кукурикања петлова у ноћи на дан васкрсења. У овој седмици служи се шест свеноћних бденија и шест Литургија, које се у Четрдесетници продужавају до вечери“, Саобразно Апостолским и грађанским поставкама, и Православна црква у Страсној седмици прописује пост другог степена – сухоједеније, а у петак и у суботу, потпуно неузимање хране, за оне који то могу да издрже. 

ИстиноЉубље свима Вама!

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Категорије

%d bloggers like this: